ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υποβάλλει αίτηση για επιστροφή ή αλλαγή προϊόντων της παραγγελίας του, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της αποστολής τους. Μόλις επιστραφεί το προϊόν σε καλή κατάσταση, το νέο προϊόν θα σταλεί πίσω σε σας.
ΑΛΛΑΓΗ/ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει ηλεκτρονικά με e-mail ή με τηλέφωνο στο τηλ. 2310-701429 γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε Νο/χρώμα ή εάν επιθυμεί να αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας.
Ο πελάτης θα πρέπει να γνωρίζει το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό του προϊόντος.
Η πρώτη αλλαγή είναι ΔΩΡΕΑΝ για αποστολές εντός Ελλάδος και αγορές αξίας 50€ και άνω. Σε δεύτερη ή τρίτη αλλαγή τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη (5€ επιστροφή + 5€ αποστολή =10€). Για αγορές μικρότερες των 50€ ο πελάτης επιβαρύνετε με το συνολικό κόστος μεταφοράς (5€ επιστροφή+5€ αποστολή =10€ ) από την πρώτη αλλαγή. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν στην περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρία ταχυμεταφορών. Έχει το δικαίωμα να επιλέξει όποια εταιρία ταχυμεταφορών επιθυμεί αναλαμβάνοντας εξ’ολοκλήρου το κόστος.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
• Τα προϊόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί, και υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.
• Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία (παπούτσια , πουκάμισα ) η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.
• Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί της εταιρίας θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Το κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.
• Τα εσώρουχα και τα μαγιό δοκιμάζονται πάνω από το εσώρουχο για λόγους υγιεινής και γι’αυτό δεν πρέπει να αφαιρούνται οι διάφανες προστατευτικές ταινίες .
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ: Μετά την επικοινωνία με την εταιρία, ο πελάτης καλεί την συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών και παραδίδει το προϊόν προς επιστροφή το οποίο είναι σε άριστη κατάσταση, όπως το παρέλαβε. Απαραίτητο είναι το δέμα να το συνοδεύει η απόδειξη αγοράς.
– ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Εάν για οποιονδήποτε λόγο, δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας και επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν χωρίς να πραγματοποιήσετε κάποια αλλαγή, μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση ενός προσωπικού πιστωτικού σημειώματος, που σας δίνει την δυνατότητα να το εξαργυρώσετε οποιαδήποτε στιγμή και για οποιοδήποτε προϊόν.
– ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε την παραγγελίας σας χωρίς αλλαγή προϊόντος ή έκδοση πιστωτικού σημειώματος , έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ’ αποστάσεως σύμβαση και επιστροφής των χρημάτων σας. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικά στο 2310-701429 ώστε να δρομολογηθεί η διαδικασία.
• Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε (μετρητά, τραπεζική κατάθεση, χρεωστική ή πιστωτική κάρτα)
• Οι επιστροφές υπόκεινται σε έλεγχο των προϊόντων και της κατάστασής τους
• Το ποσό της επιστροφής θα είναι το ποσό της συναλλαγής αφαιρώντας το συνολικό κόστος μεταφοράς (5€ αποστολή +5€ επιστροφή =10€)
• Οι επιστροφές διαχειρίζονται συνήθως εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή τους
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως εάν το προϊόν ή η συσκευασία του τροποποιήθηκε με οποιονδήποτε τρόπο οι αιτήσεις για αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων δεν θα γίνουν δεκτές .
– ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Έχετε την δυνατότητα να επισκεφθείτε το κατάστημά μας με το προϊόν προς επιστροφή και την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς. Εδώ μπορείτε να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας με την βοήθειά μας και θα παραλάβετε το έγγραφο επιβεβαίωσης της επιστροφής για την δική σας ασφάλεια.